}
Selamat Datang Ke Blog Saya! Dah masuk tu, follow je la, ok? XD

Tuesday 17 January 2012

Ya Allah, seronoknye!!


Yeay!! Yeay!! Yeay!!~~~

Nak tahu kenapa?

Kucing aku, COMEL dah beranak!
Lima ekor woo..

Ape warne kucing-kucing tu?
Haa,, ade 2 ekor warna putih oren,
1 ekor warna putih hitam
1 ekor warna putih, hitam, oren
1 ekor warna hitam..

Bile COMEL beranak?
Pukul 9:00 lebih pagi,
Tarikh: 18.1.2012 iaitu hari ni!

Jangan berfikiran negatif seperti di bawah:

Gedik tul la die ni, itu pun nak tulis.. ntah pape..

Jangan yeee...

Dulu, COMEL pernah beranak sekali time umur die 8 bulan..
mude x?
Selalunya, kucing beranak bila umur setahun lebih, kan?
Kucing aku ni special ckit..
And gatal ckitt...

Kat kedai aku, ade byk kucing jantan!
Tahu-tahulah kan, kucing aku kan comel!
Ikut tuan die jugak..

HEHEHEHEHHE...

Waktu first time die beranak, ayah aku letak die kat dalam bilik,
pastu die meow, meow tak henti2,
Ayah aku pun buka pintu..

Tiba2, aku nampak kat punggung die dah keluar kepala!!
Aihhh...

Ayah aku pun apa lagi, terus bawa masuk COMEL balik..

X boleh concentrate tengok tv sebab die meow kuat sangat..
Macam manusia la jugak..

Manusia apa la yang bile beranak tak menjerit, diam jee..

Itu bukan manusia yeeee...

hahahahaha,
hihihihihihihi,
huhuhuhuhu,

AMBOI, byk nyee hahihohunye..

Nama kucing-kucing BARU aku:

-?????
-????
-???
-??
-?

TAK TAHU LAGI... So, kalau ade idea, jgn lupe komen yee..
Berharap sgt..
>_<

So, harap-harap anak kucing BARU aku dapat membesar dengan sihat dan gemok..
Hohohohohohoho...

Bila aku tengok je anak die kat dalam k0tak,
COMEL buat derk, derk dan derk je...

:))

Jgn lupe bagi nama, ekkk!!!!!
PLEASEEEEE SANGAT!

:)

Babai, nak tengok anak kucing BARU aku..
BABAI!!

Suka Entry Saya? Follow Jelah!

0 000 bagi wahida coklat:

Post a Comment

-Hai, bloggers!
-Sila tinggalkan komen anda..
-Jangan lupa follow!

♥Jum Melukis♥

Copyright@Semua Entry Kat Atas Ni Hak Milik NurulWahida