}
Selamat Datang Ke Blog Saya! Dah masuk tu, follow je la, ok? XD

Friday 20 January 2012

Aku Dan Mereka..


Hari ni gua nak share ckit ttg kawan-kawan bestfriends gua..

Mehh cini..

No.1: Amira
Dia ni lemah-lembut, sopan-santun, comel and len2 lagi..
Die ni pandai, baik hati..
Xde pape yang buruk ttg die..
Tapi, gua xde gambar die..

No.2: Adibah
Dia ni baik, garang ckit2..
Kalau ade org cari pasal dengan die, terimalah pukulannye yang tak begitu kuat sangat..
Pukulannye alahai..
Lemah-lembut..
aiseyman..
Laa,, nak tengok muke die?
Ni dia:

Comel tak? Sape yang ckp tak comel, gua bagi penumbuk kang!

No.3: Annisaa'
Susah kan eja nama die?
Tapi sebenarnye name die ni pendek jee...
Annisaa' Bt. Radzuan
Bukan mcm owang len..
Nur Ain Amira Fatihah bla bla bla..
She is kpop fan, same with me :)
her blog:
INI dan INI
Ni die:

 
sorry for the bad quality..

No.4: Sahira
Die pun lemah lembut gak..
Die pandai, selalu dapat no.2 dlm kelas..
Ni die:

gambar die dgn annisaa'

No.5: Hadhirah:
Die pandai dlm Matematik..
Die orang yang paling baik yang pernah aku jumpe..
Ni die:

Nape ni???

No.6: Nisa
Peramah dan baik hati orangnye..
comel tak terkata..
pandai main badminton.
Ni die:

Comel kann?

No.7: Dalili
Pandai.. jgn main-main..
tinggi gile.. nak sama tinggi dengan mak die..
Selalu dapat no.1..
susah nak lawan!
Ni die:


No.8: Hanum:
Comel orangya.. mcam orang cina.
Tak ckp aku but ckp kite..
"kite lapar la.. cepat la!"
huhuhuhu..
Ni die:


This is my top 8 bestfriend..
Sape bestfriends korang?
Boleh share di komen..
:)

Suka Entry Saya? Follow Jelah!

0 000 bagi wahida coklat:

Post a Comment

-Hai, bloggers!
-Sila tinggalkan komen anda..
-Jangan lupa follow!

♥Jum Melukis♥

Copyright@Semua Entry Kat Atas Ni Hak Milik NurulWahida