}
Selamat Datang Ke Blog Saya! Dah masuk tu, follow je la, ok? XD

Friday 20 January 2012

Running Man Datang Ke Malaysia? Biar Betul?!


Seperti tajuk diatas!
RUNNING MAN DATANG KE MALAYSIA?
Yahoo! Yahoo! Yahoo!

Tapi, of coz x dtg ke tempat2 yang tak best such as gerik, perak(tempat tinggal aku wey!)
Mestilah nak pegi KL, Penang and len2 lagi!

Boleh ke aku nak pergi?
Nak naik ape?
Ayah aku nak antar ke?
Pegi tempat jauh semata2 untuk RM?
Confem ayah aku x bagi.. T_T

 

NI gambar lama.. 
Joong Ki dah xde.. waaaaa... 
Kalau ade joong ki kan best!
Sape kat sini minat joong ki, angkat tangan!
Hehehe..

Dalam facebook, ade tulis, Running Man will come to Malaysia if this post get 10,000 likes..

Tapi, skang ni, dah 10,000 lebih dah kott..
Aiseyman..
Tapi, ade orang kate yang RM ni x berape nak femes kat KOREA!
Ye ke ni????
Sorry to say! RM ni femes ok!
Byk anugerah2 dapat kat dorang ni antaranya :

2010: 4th SBS Entertainment Awards (December 30)[184]

SBS Variety New Star Award - Song Joong-ki, Lee Gwang-su & Gary

Variety Special Award - Song Ji-hyo

Best TV Star Award - Kim Jong-kook

Netizen Most Popular Program - Running Man

SBS Program Of The Year Award: Running Man

Variety New Comer Award: Lee Kwang Soo

Best Entertainer Award: HaHa

Excellence Award: Kim Jong Kook & Song 
Ji Hyo

MBC's PD Choice Drama Award: song Ji Hyo

Daesang Award: Yoo Jae Suk

see ? sume nye banyak yang menang dekat dorang . nak kata dorang tak femes lagi ? meh nak bagi penumbuk!

Babai..

Suka Entry Saya? Follow Jelah!

0 000 bagi wahida coklat:

Post a Comment

-Hai, bloggers!
-Sila tinggalkan komen anda..
-Jangan lupa follow!

♥Jum Melukis♥

Copyright@Semua Entry Kat Atas Ni Hak Milik NurulWahida