}
Selamat Datang Ke Blog Saya! Dah masuk tu, follow je la, ok? XD

Sunday 15 January 2012

Devil May Cry 2 & 3 Menghina ISLAM!!!!!!


Korang pernah main Devil May Cry 2 & 3??

Untuk orang yang kaki main game, mesti tahu kan game ni!

Aku nasihatkan korang supaya jgn main lagi sebab game tu menghina ISLAM!!Nampak x?MENGHINA ISLAM!!!!

Tapi, tak tahulah devil may cry 1 tu menghina islam ke tak..

Nak bukti? Tengok gambar ni:


Sekarang ni aku sedih sebab aku pun pernah main game ni kat rumah mak lang aku..
T_T
TAPI, setelah aku tahu yang game ni menghina islam, AKU DAH TAK MAIN LAGI DAH!!

Ini yang ditulis dalam suratkhabar:

KUALA LUMPUR: Satu permainan komputer yang digilai remaja negara ini dikhuatiri boleh menjejaskan akidah pemainnya kerana ia mengandungi elemen menghina Islam apabila memaparkan kalimah Allah dan kaabah.


Pemain permainan itu didakyah kononnya mereka berjihad untuk menentang syaitan kerana dikehendaki menewaskan makhluk itu untuk menembusi 12 pintu sebelum ‘penghulu syaitan’ menanti mereka di pintu terakhir iaitu pintu kaabah.
Elemen penghinaan ke atas Islam jelas tertera apabila kalimah Allah dipaparkan di setiap pintu yang dikawal syaitan termasuklah di pintu kaabah.


Difahamkan, permintaan tinggi terhadap permainan itu menyebabkan pihak pengeluar kini sudah mengeluarkan empat edisi bagi permainan berkenaan sejak mula memasarkannya pertengahan tahun lalu.
Ini gambarnya:



Ini gambar bukti:

Nampak x?
Ada kalimah ALLAH dalam game ni..

Nak tahu bukti game ni menghina islam?

Gamenye macam ni:

Kita kena cari pintu untuk masuk kat dalam..
Untuk bunuh syaitan la..

Pintu itu mengandungi kalimah ALLAH yang juga pintu kaabah.
Dan dalam tu lah, syaitan tu menunggu..

Ibarat, dalam kaabah ada syaitan jahat la...
Itulah namanya MENGHINA ISLAM!!!!!!!

So, aku nasihatkan kepada korang, jgn la main dah game ni!
Yang tengah main tu, berhenti dan buang je la CD tu..

for the sake of our religion!


Suka Entry Saya? Follow Jelah!

0 000 bagi wahida coklat:

Post a Comment

-Hai, bloggers!
-Sila tinggalkan komen anda..
-Jangan lupa follow!

♥Jum Melukis♥

Copyright@Semua Entry Kat Atas Ni Hak Milik NurulWahida