}
Selamat Datang Ke Blog Saya! Dah masuk tu, follow je la, ok? XD

Saturday 7 January 2012

Silap Order


Hari tu aku ada pergi main bowling.. lepas tu, pergi la shopping ckit2.. beli t-shirt. dalam pukul 11 malam, kami berhenti kat kedai makan. Aku, mak aku and ayah aku order teh'o ais. Kakak aku order laici and mak jang aku order juice carrot. abang aliff(sepupu aku) plak order ais kosong jee.. Untuk makan lak, aku and kakak aku order laksa. Kan dah pukul 11 lebih so makanan tinggal ckit je laa.. tinggal laksa and koeyteow je laa.. ayah aku tanya ada apa? die cakap, laksa, sup.. ayah aku nak order goreng, tapi xde.. pastu ayah aku pun diam jee.. ayah aku pun order koeyteow sup.. mak jang aku pun sama. 

Orang yang ambil order tu tanya, makan apa? mak jang aku jawab koeyteow sup. Pastu ayah aku cakap.. "Jangan la tanya order apa.. makanan pun ada tu ja..".. Orang yang ambil order tu gelak2..

Bile dah dapat air, tengok2 xde jus carrot mak jang aku.. semue ada, carrot je xde.. yang tinggal cuma teh'o ais laici.. Aku, kakak aku, mak aku and mak jang aku gelak. mai mana teh'o ais laici ni.. aku cakap, satgi die mai bawak laksa jadi koeyteow kuah laksa plak.. AYOYO... Bile die datang bagi makanan, ayah aku kate, dik, ni bukan keret, ni teh'o ais laici.. :DD 

TOODLES,




Suka Entry Saya? Follow Jelah!

0 000 bagi wahida coklat:

Post a Comment

-Hai, bloggers!
-Sila tinggalkan komen anda..
-Jangan lupa follow!

♥Jum Melukis♥

Copyright@Semua Entry Kat Atas Ni Hak Milik NurulWahida