}
Selamat Datang Ke Blog Saya! Dah masuk tu, follow je la, ok? XD

Thursday 15 December 2011

Tahun Depan!!

Tahun depan aku akan jadi budak tahun enam.. rasa gementar ade, rasa seronok pun ade.. seronok sebab dah nak abis belajar kt sekolah rendah.. gementar sebab takut nak ambil UPSR.. ish, aku ni boleh ke dapat 5A ni.. InsyaAllah.. Kalau aku dapat 5A, memang seronok tak terkata laa.. dah tak payah pergi sekolah agama tapi ade tuisyen petang and malam.. penat! kalau kerja sekolah banyak, mampos! nnti confom ayah and mak aku x bagi men internet dah.. sebab nak UPSR.. mungkin boleh main pada hari sabtu and ahad.. itupun sekejap jee.. 


Kalaulah aku ni dah umur 20 tahun.. boleh jadi macam kakak aku.. ada leptop.. kalau cuti tolong ayah and mak jaga kedai.. takde kerja sekolah! kepada kakak2 and abg2 yang dah ambil SPM, mesti best, kan? rasa takut pun mesti ada, kan? macam kakak aku.. die seronok sangat sebab xde kerja sekolah.. and gementar untuk tunggu keputusan.. bile aku dah umur 20 lebih, aku nak sambung belajar kat USM.. Nak pergi luar negara tuu.. KOREA tuu.. boleh jumpa dengan artis2 korea.. tapi kalau x boleh pergi KOREA, pergi Malaysia pun jadilah.. 


Dahlah, sekarang ni, dah pukul 12:34 tgh mlm.. aku nak tidoo.. mata dah berat, mengantuk! lebih baik aku tidur.. dada..




TOODLES,
MyEm0.Com



Suka Entry Saya? Follow Jelah!

0 000 bagi wahida coklat:

Post a Comment

-Hai, bloggers!
-Sila tinggalkan komen anda..
-Jangan lupa follow!

♥Jum Melukis♥

Copyright@Semua Entry Kat Atas Ni Hak Milik NurulWahida