}
Selamat Datang Ke Blog Saya! Dah masuk tu, follow je la, ok? XD

Tuesday 20 December 2011

Lawak From UJANG :)

Holla, readers! Hari ni tak tahu nak post ape? Pastu, tetibe dapat idea nak tulis lawak-lawak from majalah UJANG! 


1. LAIN TANYA LAIN DIJAWAB


Kita tanya : "Ayah, saya ingat.. saya nak kawin la ayah."
Ayah jawab: "Apa lagi ayah nak kata... kalau anak ayah dah suruh ayah kawin, ayah sanggup demi anak ayah."


Kita tanya: "Haa Ali, Abu tu dapat 8A dalam periksa. Kamu dapat apa?
Ali jawab: "Periksa apanya ayah... tunggu la saya jadi doktor, baru la saya boleh periksa. Ayah ni pun..."


KISAH BOBOY


Boboy: Bapak! Bapak!
Ayah: Ada apa?
Boboy: Boboy ada benda nak cakap nihh..
Ayah: Cakap la.
Boboy: Pasal nama Boboy. Boleh tak kalau Boboy nak tukar nama?
Ayah: Nama Boboy kan kiut dah.
Boboy: Tapi ramai sangat orang pakai. Watak kartun pun banyak pakai nama Boboy.
Ayah: Boboy nak tukar nama apa?
Boboy: Baby..


GAMBAR


One day, Ali berada di dalam bas untuk ke bandar. Sambil tu, dia melihat gambar makwenya. Suddenly, gambar itu terjatuh di bawah kain seorang mak cik.
Ali: Mak cik, tolong angkat kain. Saya ingin mengambil gambar.
Mak Cik: Apa kamu kata?!
Tiba-tiba... PANG!!! Ali turun dari bas itu dengan muka yang bengang ditampar oleh mak cik itu di depan orang ramai yang berada di dalam bas itu.


Dahlah.. Aku malas nak tulis byk2.. hehehehe..


TOODLES,

Suka Entry Saya? Follow Jelah!

0 000 bagi wahida coklat:

Post a Comment

-Hai, bloggers!
-Sila tinggalkan komen anda..
-Jangan lupa follow!

♥Jum Melukis♥

Copyright@Semua Entry Kat Atas Ni Hak Milik NurulWahida