}
Selamat Datang Ke Blog Saya! Dah masuk tu, follow je la, ok? XD

Friday 16 December 2011

Fullmusik Giveaway

Good morning, guys!

Hari ni tetibe je aku nak join fullmusik Giveaway.. Hadiahnye,, kamera, tau! Penyertaan ni memerlukan 30 penyertaan.. Kalau x sampai 30, fullmusik Giveaway ni akan dibatalkan! Sape yang x join lagi, join cepat2 tau!


1. Peserta dikehendaki menulis satu entry.

    Entry tersebut hendaklah menjawab soalan-soalan ini.

i) 3 sebab anda ingin menang hadiah yang disediakan fullmusik
ii) brape lama telah guna fullmusik di blog

Jawapan saya ialah:

-3 sebab anda ingin menang hadiah yang disediakan fullmusik

-Saya dah lama nakkan kamera ni.. Mungkin kalau saya menang, saya tak perlu membazirkan duit ibu bapa saya untuk membeli kamera itu.. Jimat :)))

-Kamera tu best sangat sebab saiz die tak lah besar sangat so senang dibawa ke-mana2 aje.. 

-Saya suka hadiah free.. Hehehe.. :)))

-Berapa lama telah guna fullmusik di blog

Waktu pertama kali buat blog.. Saya guna fullmusik dalam setahun lebih.. Mula-mula blog saya xde lagu, bile saya buka blog kakak saya, saya teringin nak bubuh lagu.. And kakak saya suruh guna fullmusik sebab ade lagu melayu, inggeris, jepun and korean songs! Lagu baru pun ade di fullmusik.. SAYA SUKA FULLMUSIK!!! 

2. WAJIB Linkkan entry kamu ke:

     i) www.fullmusik.net
*kedua2 link ini harus ada di setiap entry

3. Blogger dari MALAYSIA sahaja..

Hello! I'm Malaysian!

4. Mempunyai blog sendiri

Ini blog saya la..

5. Peserta haruslah menghantar detail penyertaan seperti nama, url entry dan email address dihttp://jancoks.blogspot.com/

 

*isi contest form pada http://jancoks.blogspot.com/
*peserta yang tidak menghantar contest form tidak akan dikira.


TOODLES,
MyEm0.Com







Suka Entry Saya? Follow Jelah!

0 000 bagi wahida coklat:

Post a Comment

-Hai, bloggers!
-Sila tinggalkan komen anda..
-Jangan lupa follow!

♥Jum Melukis♥

Copyright@Semua Entry Kat Atas Ni Hak Milik NurulWahida