}
Selamat Datang Ke Blog Saya! Dah masuk tu, follow je la, ok? XD

Saturday 17 December 2011

Amira Collection

Assalamualaikum..

Korang suke beli tudung?

Nak cari tudung? 

Meh sini.. Nak bagitau.. :)

Aku tau satu kedai nii.. Kedai ni ada tudung2 yg cantik.. selendang pun ada.. baju kurung yang cantik2 pun ada.. Memang cantiklah baju die.. fesyen lama ada.. fesyen baru pun ade.. keronsang pun ade jual.. :) Aku selalu ambik tudung kat situ.. ALAMAK! Dah terlepas cakap.. Aku tak beli tau, aku ambik jee.. Hehehe.. sebab itu kedai ayah aku! Mestilah aku x payah bayar.. 

Aku xde la gambar-gambar die.. Sori.. Kalau nak tengok, datang sendiri la, k? Ni alamatnye:

TAMAN MUTIARA, SG. KOB KULIM, KEDAH

 X tahu, ke?

Kesiann.. Kalau korang nak tahu, lu pikir la sendiri.. Hehehe..

TOODLES, 
MyEm0.Com



Suka Entry Saya? Follow Jelah!

0 000 bagi wahida coklat:

Post a Comment

-Hai, bloggers!
-Sila tinggalkan komen anda..
-Jangan lupa follow!

♥Jum Melukis♥

Copyright@Semua Entry Kat Atas Ni Hak Milik NurulWahida