}
Selamat Datang Ke Blog Saya! Dah masuk tu, follow je la, ok? XD

Sunday 8 April 2012

Omo! Saya menang?


Gembiranya hatiku ini!!!

Tadi, saje je la nak tengok blog aku.. lame dah x bukak komputer.. bayangkan..

pagi - gi sekolah
3:30 ptg - 6:00 ptg - tuisyen, latihan choral
siap nak gi tuisyen malam..

adoyaii...

so , aku check la chatbox..

pelik ! ade orang hantar "TAHNIAH!" 
????
lagi satu ade tulis "tahniah sbb mng giveaway"
pastu die bgi link..

omo! saya menang?
so, aku cpat2 bukak link tu..

aku mng cute top dress!!!
kyaa~~

tpi...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
mesti aku x dpt pakai sbb..
aku budak 12 tahun.. 
baju tu confem besar!!

alahai,, melepas la..
bagi kat kkk aku je la

lagi satu, dia umumkan 21.3.2012 tpi aku bukak hri ni iaitu 8.4.2012
eh, berapa hari tu?

dapat lagi ke hadiah tu?
hrp2 dapat ..

till then, bye!

p/s : bukan blog ni yang menang, blog lagi satu..
http://wahida-jusri.blogspot.com/

Suka Entry Saya? Follow Jelah!

0 000 bagi wahida coklat:

Post a Comment

-Hai, bloggers!
-Sila tinggalkan komen anda..
-Jangan lupa follow!

♥Jum Melukis♥

Copyright@Semua Entry Kat Atas Ni Hak Milik NurulWahida